Kommunikation

Virksomheder og organisationer får hos KB Kommunikation hjælp til at gøre god kommunikation til god forretning. I al sin enkelhed går lakmusprøven på god kommunikation ud på, at alt der ikke kan forklares – kan heller ikke forsvares.

Det gælder i forandringsprocesser, krisestyring, pressestrategier og PR-tiltag.

Hvordan reagerer pressen, stakeholders, kunder, medlemmer eller politikere, når vi går ud med et budskab? Apati, vrede, glæde, overraskelse, støtte, modstand? Det overvejer vi inden raketten sendes op, for vi kommunikerer for at få værdi ud af det.

Virksomhedskommunikation

God virksomhedskommunikation kræver skarpe, troværdige, offensive og effektive budskaber. Så giver de gennemslagskraft og resultater. Hvis du ikke rammer plet med dine budskaber midt i flodbølgen af informationer, så bliver du ikke hørt.

Hemmeligheden er 3 ting: Forberedelse, forberedelse og forberedelse.

Den forberedelse leverer jeg i form af én eller flere af mine ydelser herunder – enten alene eller i samarbejde med partnere blandt grafikere, fotografer og andre rådgivere i mit netværk, hvor jeg enten er projektleder eller del af et team.

Ghostwriting

Det kan godt være du kan skrive, men den skarpe historie, tale eller debatindlæg opstår ofte i et samspil med én uden for virksomheden.

Læs mere...

Videoproduktion

Skarpt og journalistisk vinklet til hjemmesiden, din præsentation og/eller YouTube-links på mails. Udføres i topprofessionel billed- og lydkvalitet i samarbejde med eksterne fotografer.

Læs mere...

Ordstyring

– Med erfaring fra mange konferencer og events som ordstyrer sikrer jeg, at konferencens substans kommer frem, så det både er underholdende og tankevækkende.

Læs mere...

Foredrag

Foredragsvirksomhed er en naturlig følge af, at jeg har beskæftiget mig med en række emner indgående gennem flere år. Foredraget leveres både morsomt og appellerer til eftertanke. Blandt mine topemner er 1) medier og kommunikation 2) Øresundsregionen og 3) Afghanistan.

Messestande

Med flere hundrede udstillere på messer i eksempelvis Bella Center, Forum m.v. gælder det om både at have blikfang, der kan konkurrere og tiltrække folk – og have de rigtige historier. Ikke for at lave pop – men for at skabe kontakt med publikum, så de vil høre mere baggrund.

Læs mere...